garrett_T4 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 en kompis har en golf III som vi fant ut at bensinpumpa var gåen på, passer pumpe fra f.eks golf II?? og evt hvor er disse billigst? takker for svar=) haster litt:/ Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Orginal pumpe til golf2 har samme delenr til noen golf3.. SPØRS jo helt på motorkoden på begge biler Kan finne riktig delenr hvis jeg får modellnr og motorkoden til 3'er golfen :) La også merke til at på golf 3 stod det 1H0 919 651 N Pumpe 1 bar Men golf 2, samme nr:1H0 919 651 N Pumpe, men 1,2 bar... Ring nærmeste Møller for mer hjelp :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 hmm, er en 100hk, 1.6 med sa han... skal snakke med vw/audi på mandag tenker jeg. Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 kan dette stemme? Golf 3 1,6 100hk: Modellnr.: 1HXO-A Motorkode: AFT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 vil tro at dette er korrekt ja, hvilke modeller i II serien har brukbare pumper da i tilfellet? og er det slik at releet bør skiftes i samma slengen? koster vist en god tusning på vw/audi, de sa at det gamle ble ødelagt ved demontering av bensinpumpe eller noe slikt.......er dette tilfellet? Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg