Gå til innhold

2-seter i volvo stv.noen som har bilder?

Ranger emnet


mamolv

Anbefalte innlegg

har tenkt å skaffe meg 2 seter for bagasjerommet på min 145.setene passer ifra 245.men noen som har bilder eller vet hvor brede setene er?legges dem

nedi d lokket i gulvet?spør vel dumt,men vet virkelig ikke jeg...

 

Jeg husker vi hadde sånn sete i den orange 1978 245 vi hadde, når jeg vokste opp. Det var sort skinnintr. og det setet bak.

 

Jeg vet ingen mål, da jeg som sagt var liten :P Men, ja.. Jeg mener å huske at setet brettes ned i det rommet ja.. Passer bare til veldig små barn.

 

Det er forresten statistisk sett et av de tryggeste stedene i bilen man kan sitte.. jfr. kollisjonsstatistikk, samt det faktum at man sitter over akslingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk 240 gle..fikk se dem i funksjon og kordan dem så ut no ja.skal kjøpe de setene jeg.får dem for 500 og er vel like som dine.sort skinn.men blir det plass til benplass for en eller to våksne også om det mot all formodning blir nødvendig og stappe noen i bagasjerommet?blir mest brukt til barnestoler da,men greit å ha muligheten der.takk for gode bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Vis det skal sitte 2 voksene personer baki der kan de ikke være stort større enn rundt 1m høye og syl tynne. da får du nok satt de baki der. får nok plass til en voksen der men er altfor lavt under taket og ikke så veldig god bein plass heller. Men nå er jo de settene bare beregna for personer under 15 år..

Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil

Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt

Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt

Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge?

Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår