MGR Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 jeg skal motere nenningslås i en transitt ifra 88.. noen råd? hva skal kobles hvor? har enda ikke sett på den, fikk bare spørsmål om jeg kunne gjør det, å sa jeg skulle prøve.. noen som har gode tips?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 jeg skal motere nenningslås i en transitt ifra 88.. noen råd? hva skal kobles hvor? har enda ikke sett på den, fikk bare spørsmål om jeg kunne gjør det, å sa jeg skulle prøve..noen som har gode tips?:) Kom til meg å se hvordan det sitter koblet på delebilen min ;) Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Kom til meg å se hvordan det sitter koblet på delebilen min ;) hehe.. hadde jeg enda hatt mulig het til det.. du har ikke lyst til å ta bilde av den, og hvor ledningene sitter, å sende?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Skal se om jeg ikke får gjort det iløpet av morgendagen ;) Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Skal se om jeg ikke får gjort det iløpet av morgendagen ;) hadde vært fint:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Skal se om jeg ikke får gjort det iløpet av morgendagen ;) bilde snart kunne vært fint:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg