volvo240gltpower Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hei, jeg har planer om å handle meg en bmw 325i e30 cab 87mod...men det mangler stoler fremme, baksete, dørtrekk, gulvteppe(hele greia) og side trekkene bake... har noen, noen gode tips eller side hvor jeg kan leite etter interiør? må vere svart skinn, små rifter i stolene gjør ikke så mye... beklager veldig om jeg postet feil, men jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle poste dette hen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gltpower Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 salgs delen på http://www.bimmers.no ellers har jeg vanelige framstoler, som jeg skal bort når jeg får nye, de er langt ifra strøkne.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg