Morel Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg tillater meg å legge til at Morel Pulse er nå en gammel serie. Nå heter denne serien Morel Tempo. Oppgradert delefilter og ny diskant (gamle Morel Dotech MkII diskanten) gjør at detaljer kommer mer frem og lyttegleden blir desto større. Morel Tempo 5 og US Amps XT800.2 finnes på lager. Resten ankommer den 15. November. Send meg en mail på post@morel.no så ordner vi bestillingen. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 akkurat ja:) skal fikse bestilling når alt er i boks, har forøvrig vært og sedd på bil nå nettop mazda 323 sedan 1992 model, meget velholdt god plass i bagasjen. er nokk og bygge kasse mot seterygg og montere bassport i hattehylle eller? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hvis du får plassert kassen slik at elementet spiller inn i bilkupèen så er det den mest hensiktsmessige og best låtende løsningen i din bil. Du finner mitt mobilnr. på våre hjemmesider så det er bare å slå på tråden når du er igang med byggingen. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 okei, blir sikkert og få hjelp av en kompis og, som har vokst opp med stereo og bilstereo. men skal ha deg godt i minne når jeg bygger Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 http://www.bilforumet.no/323/183268-mazda-323-1992-lx.html bilen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg