Kenth Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Noen som kan modde mondeoen til kameraten min? :) Han vil ha den senket, store hjul og gjerne tona ruter. Felgtype er valgfritt, men gjerne chrom :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 [/img] En kjapp en.... Litt lite bilde du hadde gitt... :) Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 her kommer bedre bilder :) Noen som kan modde litt? Chrom wanted :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettracing Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Siter Bruksbil:93 Opel Vectra "Gold Edition" 82 Opel Manta Gt\j Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 disse er ønsket :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg