Limkork Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 noen som vet hvor jeg kan få chip tunet en audi a3 i oslo området? noen internett adresser? Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 er det ingen som har den minste formaning om et verksted som kan fikse detta...hadde vært til VELDIG stor hjelp.... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 1,8t? modell? mulig jeg kan skaffe noen chip. til en grei pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by miknisse noen som vet hvor jeg kan få chip tunet en audi a3 i oslo området? noen internett adresser? http://www.tsracing.no http://www.audisentrum.no mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 det er en 02 mod 1,6 Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by miknisse det er en 02 mod 1,6 kan bare si en ting.......håpløst det er enklere å selge bilen og få deg en med skikkelig motor.....men med chip, eksosanleggog et lite filter, vil du kanskje får 10hk max og det har satt deg tilbake med 15k....skal du gjøre mer en det blir det å bearbeide toppen og bytte kammer, og kanskje øke komp. men da snakker du om helt andre priser lykke til uansett.. mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg