Audi_80/nsr_wannabe Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hei Har litt problemer med og koble den spilleren, så jeg lurte på om det er noen som har en tegning på denne spilleren, hvordan alt skal kobles? Akkurat nå, mangler jeg og få det til slik, at suben funker, den skal kobles inn på out inngangen, eller tar jeg helt feil? Og når jeg skal stille inn lyden nå, så går det ikke an og stille på bass og trebble tror jeg det er. Hva er gale da? mvh. Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 i bruksannvisningen står det hvilken utgang du skal bruke til subben ofte merket med "rear". derfra skal signalkablen til rear på forsterkeren. hvis det var dette du mente da?? Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Det er in og out inngang, står ikke rear eler noe. Og står ingenting i bruksanvisning, derfor jeg spør etter det. Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Du har husket å koble til den grønne ledningen til håndbrekket (evt til jord) Denne kan hindre at ikke alle funksjoner kan justeres.. Kan enkelt sjekkes ved å sette på en dvd, kommer det bilde er den koblet riktig. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Har en bryter til grøfte/tåkelysa mine med spilleren, som jeg kobla den grønne isammen med den svarte på bryteren, så ja. Det er vel god nok jording det? Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Har en bryter til grøfte/tåkelysa mine med spilleren, som jeg kobla den grønne isammen med den svarte på bryteren, så ja. Det er vel god nok jording det? Da regner jeg med det er 3 ledninger bak på den bryteren da? En pluss, en minus og en som går ut til grøftelysa? Om det bare er to ledninger bak på bryteren er det vel ikke noen jording der.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det er 3 ja, fant ut problemet idag, må ut med 1 sur høvding. takk for hjelpa unasett=) Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg