axelh Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Noen i Bergen som trekker om seter til en billig penge? Skal trekke om alle setene i en Colt... Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Noen i Bergen som trekker om seter til en billig penge? Skal trekke om alle setene i en Colt... Axel JA! Bergen Vinyl Service i kanalveien! Veldig veldig flinke med slikt! http://www.vinylservice.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 JA! Bergen Vinyl Service i kanalveien! Veldig veldig flinke med slikt! http://www.vinylservice.no/ De er ikke akkurat så billig da...Har sett noe av arbeidet deres og vet at det er skikkelig kvalitet! Er bare det at bilen ikke er så dyr og da vil jeg ikke betale sirka 20k for å trekke om setene... Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 du kan jo prøve selv? Kan ikke være så vanskelig. God spraylim, tålmodighet og en stø hånd. Siden bilen er ikke den dyreste, så skader det ikke å prøve. ;) Evt kjøp billige4 stygge seter fra et høggeri, og prøv på dem. Blir det bra kan du selge de gamle setene. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 du kan jo prøve selv? Kan ikke være så vanskelig. God spraylim, tålmodighet og en stø hånd. Siden bilen er ikke den dyreste, så skader det ikke å prøve. ;) Evt kjøp billige4 stygge seter fra et høggeri, og prøv på dem. Blir det bra kan du selge de gamle setene. ;) Har tenkt på det ja... En annen mulighet er jo å kjøpe nye seter foran og bare trekke om sofaen bak. Da må jeg i så fall ha justerbare stoler sånn at folk kan komme inn bak og. Altså at jeg kan bøye stolene fram. Noen tips der? Hva gjør jeg forrsten med belte på sånne stoler? Den du setter beltet ned i sitter jo fast i de originale stolene... Siste spørsmål: er det noen høggerier i bergen? Mvh, Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg