Skillz2k Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Har et par med 14 " volvo alu felgs. Bare en felg som har en liten skade! se bilde. ellers er det veldig fine. Selger de fordi jeg aldri kommer til å kjøpe meg en volvo! De kom sammen med vinterdekkene mine! Gi bud Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Litt skrapt Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 samme felg Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Skal vi bytte? Jeg har fire 4*100 15" alufelger med slitte sommerdekk på. Du kan bruke dem på golfen hvis jeg får volvofelgene ;) Bor ved Oslo dog, litt langt vekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Kan alltids vurderes. Men da må du skaffe noen bilder først! :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 bump Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg