Ole_3400 Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Vinteren nærmer seg med stormskritt, å da må en stakkar med forhjulstrekk ha stramt brekk :) Tenkte jeg skulle kjøpe nye bremseband bak, å håndbrekkwire... Hva er best av Torshov og Biltema? Både kvalitets og prismessig. Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Egentlig hipp som happ. Litt bedre kvalitet på torshov men på håndbrekkwire og bremsebånd hadde jeg ikke giddi det lille prissteget. Kan sjekke prisen for bremsebånd og begge håndbrekkwire'ne hvis du poster/pm'er reg. nummeret ditt hit. Sitter på jobben og spiser så har litt tid til overs Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_3400 Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Egentlig hipp som happ. Litt bedre kvalitet på torshov men på håndbrekkwire og bremsebånd hadde jeg ikke giddi det lille prissteget. Kan sjekke prisen for bremsebånd og begge håndbrekkwire'ne hvis du poster/pm'er reg. nummeret ditt hit. Sitter på jobben og spiser så har litt tid til overs Og da var det bestilt av deg Anders :) Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Og da var det bestilt av deg Anders :) Fare for det :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg