remster Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Selger et sett med dx9 6x9 høytallere de er blitt brukt 3 måneder på forsterker spiller bra men vil ikke ha de i bilen da jeg syns de sjenerer utseende en del. selges høystbydende. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318ikid Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 He du någen bud på dei? je 300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 300 ? + at jeg må sende de til flekkefjord som sikkert koster en hundrings. lite å tjene på det. :/ Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318ikid Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Hehe... Jeg mente jo self. 300 + at jeg betalte frakten da... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 fortsatt ganske lite med tanke på at de kosta tusen kr nye og er bare brukt i tre måneder. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg