Tazzen Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 grattis med einser :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Er vel ikke vanlig å legge ut en bil for salg rett etter man har kjøpt den uansett. Hva er grunnen til dette? Eirik Ikke noe spessiel grunn! Bilen selges ikke uansett! Bilen parkeres for vintern på fredag! Så da blir det Justerbart og felger i vinter:P Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Legge ut noen bilder før den ble parkert:) Senka og fått på felger:) også vart det gule lykter:P Også var jeg og Massern i oslo:) da så vi denne;) da måtte jeg bare ta noen bilder:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Kult.. Hvilken senk er det? Å hvor skaffet du de gule lyktene?:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Senk = Black & Decker. Gule lykter = Meg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 hehe det er godt jobba gutter =D stå på Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Senk = Black & Decker. Gule lykter = Meg. Gule lykter er meg;) Men massern kjøpte alt før jeg rakk og kjøpe;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Tulling. Var det du som la på filmen på lyktene, kanskje? Du bestilte film, avbestilte timen din hos Art Sulotion, dermed kjøpte jeg filmen siden du egentlig skulle selge Golfen. Så det er sagt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 så at bilen din lå utt på autodb:O skal du selge den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1679375;username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Skjønner ingenting jeg.. For en stund siden lå den ute på Finn eller AutoDB, da sjekka du visst bare interessen. Nå står det jo konkret at du skal selge. Er vel ikke helt vanlig å gå lei bilen sin etter en måned? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Skjønner ingenting jeg.. For en stund siden lå den ute på Finn eller AutoDB, da sjekka du visst bare interessen. Nå står det jo konkret at du skal selge. Er vel ikke helt vanlig å gå lei bilen sin etter en måned? Eirik Bilen selges vis jeg får igjen det jeg vil ha;) Men etter jeg så litt på en annen einser på nette i stad fikk jeg litt/veldig lyst på ratlock:P men da syns jeg ikke at jeg kan ødelegge en bil som denne!! Siden den er så strøken og fin.. Men får se det ann litt.. Hvis ingen vil ha den blir det sikkert til at den blir min:) at jeg pusser den ned fra den knekken nederst på døra og lager litt rust, laker panser svat:) Setter på justerbart og slipper den ned til bakken:) ikke mer som skal til etter min mening:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1679375;username= den er ikke solgt, og blir nok ikke solgt heller!! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 å selge denn he ville vært en feiltagelse Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Kul ener! Sitat fra annonse: "Mest strøkne bilen jeg har hatt". -Måtte bare kommentere det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg