bil Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by kas den bobler for den er tynnet ut med vann det var det jeg satsa på. men takk likevel :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 hva med å kjøpe sprit på polet? det gjør jeg... er liksom ikke verdt å dø for å spare 50 kroner:rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by m4gnus hva med å kjøpe sprit på polet? det gjør jeg... er liksom ikke verdt å dø for å spare 50 kroner:rolleyes: 96% enig ;) Neida er helt enig med deg her,det er liksom teit..SPesielt om du liker bil,gjerne litt vanskelig å kjøre bil om du er dau eller blind..Tenk litt på det,nå er du nok for full til å tenke..Men ha det i bakhodet til neste gang,Det er IKKE kult å være død... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by m4gnus hva med å kjøpe sprit på polet? det gjør jeg... er liksom ikke verdt å dø for å spare 50 kroner:rolleyes: Hva med å brenne selv? *gidder ikke høre moralpreik* - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Offtopic begynner å bli ganske så intresangt. Først tilbud om å kjøpe smuglersigaretter så spørsmål om hvordan en kan skille dårlig sprit kontra bra sprit.. Hvilken høvel anbefaller dere for å barbere pungen forresten? Prøvd Mach3 og Gilette sensor, men er liksom ikke helt fornøyd med resultatet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Dette er et bilforum og som de fleste vet hører ikke alkohol og bil sammen, så jeg tror denne tråden har blitt lang nok... *closed* 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg