chanell Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Anbefaler dere som digger spill som NFS o.l og prøve Midnight Club 2. Dette finnes til XBOX, PS2 og PC. Jeg er ihvertfall frelst.. http://www.rockstargames.com/midnightclub2/ :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 har sett noen spille det på ps2 og ble ikke imponert..Men kan ikke du fortelle litt hvordan det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Er, IMO, litt ensformig. Du kan ikke kjøpe biler selv eller gjøre noe med dem. Du starter med en liten bil, kjører mot noen med en bedre bil, og hvis du vinner får du deres bil og er klar for neste utfordring. Grafikken og alt annet er jo veldig bra, og jeg skal ikke si spillet er dårlig. Har spilt masse selv:) Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chanell Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Har ikke prøvd det på ps2 , men det er helt sikkert ganske likt. Man kan dessverre ikke bygge egne biler, men man vinner ganske bra biler etterhvert. Og man kan vinne en motorsykkel, men den er ganske vansklig å manøvre. Også er det selvfølgelig NOS da... I tillegg til at man kan burne og kjøre på to hjul. -Chanell- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Man trykker på en knapp, så vipper bilen til siden og kjører på 2 hjul slikt at man kan kjøre mellom andre. Da lo jeg for meg selv, "så latterlig" så sletta jeg det. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chanell Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Det er det mest lureste jeg har hørt på lenge.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg