SnurrDass Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 har et par fjernkontrollere til en volvo v70 97mod. hvordan er det man lærer bilen de nye?? Siter SnurrDass Mazda Rx-7 84mod. TIC Volvo V70 2.0 LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chromfelg Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Må ha en systemtester og pin kode for å programmere dem. Må på volvoverksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnurrDass Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 det kan jo bli et lite problem. for på sist service fikk ikke verkstedet kontakt med hjernen vie OBDII pluggen. Noen kjente problem ang. det problemet? Siter SnurrDass Mazda Rx-7 84mod. TIC Volvo V70 2.0 LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMice Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 har akkurat hadd samme problemet med at de ikke finner hjernen,på volvo sa de at eneste muligheten var å bytte hele hjerne,men har vært på volvo i sverige og de byttet en giver slik at det ble i orden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 jeg har lest om det i vadis. mener det ikke var noe problem på de eldre uten å koble til pc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnurrDass Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Må jeg bytte hjernen? eller hva må til for å få det til å funke igjen. hvilken føler var det snakk om? for jeg må inn å resette blandt annet service lampa. og hvis jeg skal prøve å justere Turbotrykket så kommer sikkert motor lapa til å lyse etter hvert å. Siter SnurrDass Mazda Rx-7 84mod. TIC Volvo V70 2.0 LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg