Gå til innhold

Vanlige feil med bora ?

Ranger emnet


|plumbo

Anbefalte innlegg

har hatt min bora siden 1999 og har ikke hatt problemmer med enn standard slitasje.

 

I løpet av denne tiden har jeg byttet bremser forran/bak, ny håndbrek-vaier(håndbrekket var for slakt), byttet kabler/tenn-hetter, den ene hadde sprekt, byttet dynamoreim. ellers bare standard slitasjedeller. Har fulgt alle servicer på mrk. verksted

 

ingen rust eller oljeproblem hos meg, min bil står ute hele året også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bora er en bra bil :D

 

har hatt min i 1,5 år nå og ikke hatt noe spesifik problem med den. Jeg har diesel så den er veldig økonomisk og bruke,eie og kjøre. Fyller for 200kr da kan jeg kjøre i 2-3 uker uten bekymring.

 

Ser du er fra Hamar, hvem er du og hvilken venninne er på jakt etter bora?? Mulig du har sett meg og min bora i hamars gater innimellom??

 

:morph:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bora er en bra bil :D

 

har hatt min i 1,5 år nå og ikke hatt noe spesifik problem med den. Jeg har diesel så den er veldig økonomisk og bruke,eie og kjøre. Fyller for 200kr da kan jeg kjøre i 2-3 uker uten bekymring.

 

Ser du er fra Hamar, hvem er du og hvilken venninne er på jakt etter bora?? Mulig du har sett meg og min bora i hamars gater innimellom??

 

:morph:

 

det er ei kolega av meg her på lillehammer :)

har nok sett den et par ganger ;) du har garanter sett meg og ;) ( blå corolla med sølv dekor og sota ruter med installbay i side ruta ;)

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ei kolega av meg her på lillehammer :)

har nok sett den et par ganger ;) du har garanter sett meg og ;) ( blå corolla med sølv dekor og sota ruter med installbay i side ruta ;)

 

Stemmer det. det er deg det ja. du som konkurerte/sto bak meg på gjøvik i DB drag da jeg kjørte Eclipsen.

 

Men uansett kan du bare infomere hun om at Bora er en knall bil,beste bilen jeg har hatt.

Til opplysning driver Mission her på forumet og vurderer å selge sin og den er nice !!!! (her egen tråd her på bilforumet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. det er deg det ja. du som konkurerte/sto bak meg på gjøvik i DB drag da jeg kjørte Eclipsen.

 

den husker jeg ja :) ( btw stilte alene i klassa mi oh vant på gjøvik og det som var morsomt var at jeg spilte høyere enn de med flere og større subbere ;) ( 1 styk 12 " splx soundstream . ) på gjøvik ( før jeg bro kobla suddern spilte jeg 136, etteler anna mener jeg og huske målte på rudskogen ( da med riktig måleutstyr for db drag ) klokka den 140,2

 

åssen gikk det med deg foresten ???

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bora en en bra bil vil jeg si ja :)

Hadd lite problemer med min. Var antydning til utenpårust ved forskjermene til meg. Dette på grunn av skvettlapper som har gnagd litt på lakken. Eller er det ikke noe.

Hadd bilen i tre år nå, og eneste slitedel jeg har byttet er bremseklosser og to foringer bak:)

 

Ang slg som Rayander nevner er vel dette egentlig dømt av, da bilen skal "under kniven" i vinter ;)Men boran er nok den mest driftsikre og vedlikeholdsfrie bilen jeg har hadd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Er det ikke ganske vanlig med rust på "skinna" mellom rutene på bakdøra?

 

Jo, det kan forekomme.. Men det er snakk om bagatell da.. ;)

Har stort sett gått i slitedeler her også.. Ikkenoe spesielt som jeg kommer på.. Har hatt bilen i litt over 2år nå..

 

Mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår