hoeem Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 føleren bruker å være i bunnen av radiatoren/ekspansjonstanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hei, jeg fikk også opp meldinger om "manglende" service på min 520. (tror det var gult lys) altså bare en beskjed, men når den blir rød blir det vel farligt å kjøre videre? f.eks. tomt for olje??? okke som, jeg sjekket alt selv, men hadde ikke nullstillingsverktøyet for å resette "hjernen" som selvfølgelig melder ifra at nå må du ta deg en tur på verkstedet for service igjen..!!! Jeg kjøpte meg selv dette utstyret for å sjekka service lampene og for å resette disse etter sjekk på bilen, Koster mellom 400,- og 1100,- for de enkleste til de mere avanserte. Mvh E 34. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg