volvo-Christian Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Altså, nesten hver gang jeg rygger låser den seg i revers. Så jeg må nesten rive den ut av gir! forslag til hva dere tror galt? kan det bare være å stramme clutchwiren eller kan girkassa være gåen? En annen ting er at den også plutselig høgger som om det skulle vært sinter clutch når jeg tar i gang, uansett hvor sakte jeg slipper den. Men dette er ikke alltid. Og ja, jeg kan ta i gang med bil, så veit det ikke skal være sånn!:rolleyes: Håper noen veit noe mer om dette:) Mvh Christian Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Kan være clutchen siden den høgger, og at den ikke løser ut. Herja noe særlig med den da? prøv å stram wiren først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Jeg har ikke hærja noe med den i hele tatt egentlig, og han som hadde den før tror jeg heller var av den rolig typen.. men kan jo selvfølgelig være slitt også for den saks skyld.. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 kan kansje ha en skeiv sjaltegaffel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Er ikke sjaltegaffel på reversen, er kun en massiv tapp som går direkte ned på revers drevet med en opplagring ca. midt på og den "tappen" skal det nokk litt til og böye, det samme gjelder "plata" i toppen på kassa som sjaltegaflene blir "styrt" av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Kan väre klurtsen som er problemet, eller at den plata som sjalte gafflene "går i" har flytta seg eller at den ene fjära der har röki eller noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg