bambus Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hei har en ford mondeo 1,6 16v 93 modell skulle se litt på bremsene bak, tok av hjulet, fikk av trommelen, så ble uheldigvis bremsepedalen trykket inn mens jeg holdt på så sylinderene gikk langt ut og lekker olje nå, så tenkte jeg å bare sette på trommelen og kjøre den på verksted ( 500m) men nå får jeg ikke trommelen på har ikke kjangs har dunket litt frem og tilbake men får det ikke til å passe, noen som kan forklare meg hvordan jeg skal gå frem nå? trenger å fikse dette fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Dette fikser du forholdsvis enkelt selv. Hvis jeg var deg (og du skal gjøre samme operasjonen på begge sider) så ville jeg forresten ha byttet bremsesylinderene med det samme jeg var i gang. Uansett bør det være mulig å åpne lufteskruen slik at du får presset stemplene langt nok inn. Da vil bremsevæska presses ut der i stedet for å hindre deg i å presse inn stempler. Genialt hva? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg