Eyvin Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei Jeg har en ny brukt Laguna og er overhodet ikke kjent med Renault bare så det er sagt. Jeg oppdagde i dag at min Laguna har begynt å fjuske på lave turtall. I tillegg så vikrker det som om den ikke har samme kraft som tidligere. Fjuskinga er som om motoren hakker litt. Jeg lurer litt på om det er en tennplugg som er gått eller noe slikt, men da jeg skulle ta ut å sjekke tennpluggene så var det ikke bare å rive av hetten slik jeg er vant til. Det var noen plast cover som var skrudd fast med torx bolter. Så før jeg reiser på Biltema og kjøper Renault boka og torx sett så lurer jeg på om det er noen her som kan fortelle meg hva det kan være som er problemet? evt om noen har hatt et lignende problem. -E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 antagligvis coil som alle andre renaulter! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Det kan være mapsensoren/slangen som går inn til den. Det er en firkant plastikkboks, ca 8x4x1cm med en kontaktstykke og en slange som går inn fra innsugsmanifolden. Mapsensoren skal være merket GM. Kontroller om det er noe sprekker eller hull i slangen. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eyvin Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 takker for svar. Jeg skal få sjekket disse tingene. Håper det lar seg fikse lett:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg