Abramz Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Heisann.. Kjøpt meg en 92 mr2 Turbo. Japansk bil. Gått 89 000 nå. Er kast i bremseskivene.. merker det når jeg skal bremse ned etter en lang hard tur på gass pedalen :p hvor finner jeg nye skiver? Pris osv? Takker på forhånd! Siter -92 JDM Mr2 Turbo (skilter) :) -89 Corolla XL 1,3 -01 Rav4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 JDM bil? ................høyreratt? ...............Skilter? Heldig du! Får jo skiver på mekonomen,bilextra,feiltema(biltema) etc.. Spørs jo helt hva du er ute etter. Orginale eller oppgraderte? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abramz Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 ja e en god bil.. :) Siter -92 JDM Mr2 Turbo (skilter) :) -89 Corolla XL 1,3 -01 Rav4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BT- Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=23169&highlight=bremser er en del på mr2forumet som selger sine 90-93mod bremser når de skal ha større bremser. de ble større i 94.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teisen Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 du kan eventuelt få bremseskivene dreia, dette gir deg nesten 100% gode bremseskiver, fullgodt med nye skiver... vær oppmerksom på at bremseskivene kan være for tynne til å dreiast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg