stkaroliussen Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Jeg lurer på følgende: Er i ferd med å kjøpe en brukt Peugeot 406, 2000 modell. Den har gått 145.000km og har fulgt serviceintervallene med korrekte servicer til rett tid. Det er en 1,8i - bensinmotor. ingenting rust, hverken i hjulbuer eller i understell/chassi. Prisen for denne bilen er 121.000,- ferdig reg. på vei med 8 dekk, og nettopp hatt service. Vil dette være et godt kjøp, og hvor langt kan en gjennomsnittlig velholdt Peugeot gå? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
406 Tuning Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hei Har ein 406 2000 mod vill bare si at Eg e veldig fornøyd med min super kjøre komfort å motoren runder snart 300000 uten ei einaste u lyd Heilt topp Bil etter min mening! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg