volvo nissen Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 hallo. jeg har nå puttet en b200f turbo motor nedi 240in. har ikke gjort noe annet.det er ikke mer en max 200hk i motoren så org bremsene holder ihvertfall.. men hvordan får jeg dette godkjent? btw det er en 89mod, satt en b230F motor i den før.. tusen takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 http://www.bilforumet.no/200-serien/95830-nyttige-linker-spm-om-motor-godkjenning-mm-se-her-forst-oppdatert-14-03-07-a.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo nissen Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 takker, men fant fremdeles ikke ut helt hva jeg må gjøre :S - må jeg sende inn en søknad? - den må vel eu-godkjennes? - må den benkes? - noe mer som må gjøres? tusen takk for svar! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Varierer vel sterkt på hvem du møter på, og hvor fint jobben er utført. Benking er strengt talt ikke nødvendig, men det er mye sære folk på biltilsyn rundt om. Skal du på liv og død godkjenne det på trafikkstasjonen så kan du ta med det papiret med godkjente ombygninger som viser at du kan ha 220 hk om du har ventilerte skiver, og ett papir som viser at B200FT motoren ikke leverer mer enn det (holder sikkert med bruksanvisning eller spesifikasjoner på motoren). Gjør du alt bra, dvs. det er rent, ingen ledninger som henger osv og ingenting ser halvferdig ut, så går det som regel glimrende å godkjenne. Skal ikke være nødvendig med en EU kontroll etterpå nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg