la5yja Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Noen som har erfaringer ang. biodiesel og 2001/2 115Hk TDDI Mondeo? Vet jeg får BioDiesel hos HT Dieselservice (Eller XY Dieselservice som det heter nå...) her i området, men er noe usikker på om jeg kan bruke dette? Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonzo Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Noen som har erfaringer ang. biodiesel og 2001/2 115Hk TDDI Mondeo? Vet jeg får BioDiesel hos HT Dieselservice (Eller XY Dieselservice som det heter nå...) her i området, men er noe usikker på om jeg kan bruke dette? Thomas Ford sier IKKE bruk det. De er ikke bygd for biodisel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
la5yja Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Ford sier IKKE bruk det. De er ikke bygd for biodisel. Ja, fikk til slutt svar fra dem, og de sa MAX 5% RME iblandet... og det er det vi allerede får på pumpa alle veier... /Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg