Gjest Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg har bestilt H/R 40-40 fjærer og Bilstein Sport dempere til bilen min. Og fjærene må jo selvfølgelig godkjennes siden de endrer bilens kjøreegenskaper, høyde osv osv. Men hva med demperne? De jeg kjøpte demperne i fra sa at det var ikke nødvendig, og det mener jeg også. Men hva sier biltilsynet? Demperne er jo bare stivere enn de orginale, de endrer jo ikke noe på bilen. Noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Tut og :cab Kjører med senka bil, dempere, og felger....aldri fått et eneste spørsmål om godkjenning.....du får ta kontroll hvis du blir stoppa....eu godkjen bilen hos merkeforhandler og ikke BT Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Altså, fjærene SKAL godkjennes. Det er ikke tvil om det. Det JEG lurte på, var om kontroløren kan henge seg opp i uorginale dempere når han skal godkjenne fjærene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Nei Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg