matss Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 hei! i dag tidlig sluttet plutselig bassern min å funke.. jeg sjekket alle ledninger o.l. men alt så til å være riktig! under power lampa på forsterkeren er det en lampe som heter "PROTECTION".. den lyser nå rødt! :S det har den ikke gjort før! noen som vet hva det betyr?? på forhånd, takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 den betyr vel så mye som at det er noe galt med en/noen/fler av komponentene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Siden teksten er "Protection" regner jeg med det er noe den beskytter sine komponenter fra. Tyder på at noe er galt med kabler eller lignende. Tror du skal prøve å kutte strømmen i 5-15 minutter å se om den resetter eller noe. Eneste jeg kan se for meg er at det er ett flashminne som trenger en liten tid uten strøm for å resettes hvis det har vært noe midlertidig galt noen steder, enten med kabler eller komponenter. Hvis elementet eller noe med temp sensor har vært overopphetet vil jeg tro en slik reaksjon er forståelig. Hvis ikke kan det jo være no sikringsgreier innvendig i bassern som har takket for seg, og du blir varslet ved denne "Protection" lampen på bassern. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 takk for svar folkens! :) men problemet ser ut til å være løst.. jeg gikk ut i bilen for å sjekke sikringene osv, så slo jeg på tenningen og cdspilleren.. og bassern funket igjen! PROTECTION lampa lyser ikke lenger, så alt er som det skal være.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 protection Lampa mi lyste konstant, har bytta kabler å sikring idag.. hakke klikka enda ihvertfall, så får se hvordan det går :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg