VW G3 GTD Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 noen som har prøvd seg på noe alâ Dette? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Uthevede bokstaver i skinn eller filt? Lagde en hattehylle til 3`er Golfen slik en gang, brukte rotorfil på en gummimatte og formet den som en VW logo, sprayet på lim og presset filten rundt logoen med fingrene.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg vet mange bruker papp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg lagde slik i hattehylla på bilen min. Brukte skai, varmepistol og lim fra ei møbelsjappe. Kappa ut bokstavene av noe finer-lignende greier med stikksag, viktig å pusse kantene fine om du bruker skai ihvertfall, så de ikke blir skarpe og skjærer igjennom. Var ikke noe stress egentlig.. Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 har testet litt nå, ganske enkelt med komprimert papp, men små detaljer kan bli litt trælete å få til ser det ut til. legger man tid ned i dette, kan det bli rimelig heftig! Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg