SplitMan Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg forsøker å identifisere en låve full av NOS-deler til tidlig vannavkjølt VW, Audi og NSU....og i skogen av delenummer finner jeg ikke fram... Noen som kan guide meg til en god site som forteller meg noe om slikt? F.eks.... delenummer 815 831 052 .... til hvilken bil tilhører den? Og .... om noen kan noe om dette fagfeltet...hjelp meg gjerne litt igang her: http://forum.vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=8&TID=57614&P=1&SID=3928367#ID18 Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Skal du selge noe eller? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hvis du sitter på en låve med NOS deler, så PLIKTER du ifølge DAV's uskrevne juge lover å dele dette med andre her på forumet. Hvis du ikke gjør det, blir du tvunget til å spise min farmors hjemmelagede ertestuing!!! Valget er ditt! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SplitMan Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 (endret) Min farmor er desverre død, men jeg husker fortsatt hennes fortreffelige ertestuing.. Til tross for det - ALT skal selges. Og da mener jeg alt. Mengder av deler til 1970-1978 vannavkjølt VW og Audi. Mye Golf MK1 og Polo, også Audi 50, 80 og 100. Til og med noe 100 Coupe. Mekanisk, motor, interiør, eksteriør og karosserideler. Mengder. Absolutt NOS nytt i originalesker. Ca en stapp-full Tysse biltransporthenger med akkurat disse delene - et drøyt tonn med deler. Selges KUN samlet for en felles pris - ingen vits i å prøve seg på enkeltdeler. Endret November 25, 2009 av SplitMan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg