VolvoLife Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 En arbeidskollega av meg har nettopp kjøpt en 95mod 945 LT. Et par dager etter kjøpet gikk Vifta i varmeapparatet kun på trinn fem. Er det noen som har hatt lignende problemer med sin 945? Takk! Siter Volvo er som kvinner, nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 har ikkje hatt problimet, men ville nokk satsa på å prøve ein aanna brytar før eg gjor det store utav det... Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 er over et år siden jeg bytta interiøret i min nå, så minnen er heller vage..men på trinn 5, går den på 12 volt, 1-4 er redusert mengde.. når den ikke vil virke på annet enn nivå 5 er det den regulatoren som er føkkt.. NÅ er det det jeg er usikker på kommer, denne regulatoren sitter ikke i bryteren, men ca på midten av selve varmeapparatet, med en del ledninger.. skal se om jeg kan finne frem et bilde av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 du ser på bildet her, der alle de ledningene går innpå, der mener jeg regulatoren er..går fra bryterpanelet til der, og så to ledninger videre ned til undersiden på høyresiden inn til viftemotoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic'ern Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hei. Hadde akkurat samme problem for 1 år siden. Dette skyldes at en termosikring har gått. Dette er en sikring som går når temperaturen rundt den overstiger 200grader. Denne sikringen skiftet jeg, og alle trinnene funker nå! sikringen sitter på en motstandsblokk bak hanskerommet. motstandsblokken er festet med 1 skrue i "luftrøret" som går bak hanskerommet. Denne blokken koster 500kr hos volvo, men hvis du er litt smart kjøper du en slik termosikring på elfa.se/no for 20kr og lodder denne på selv. Gå inn på elfa.se og søk etter "Termosäkring" så får du ett bilde av hvordan den ser ut. kjøp den som tåler 194 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoLife Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Tusen takk for svar! Nå tenker jeg det skal bli varme i 940`n! Ålreit at noen har vært borti det før, gjør hverdagen så mye enklere for andre:rolleyes: Siter Volvo er som kvinner, nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg