merce-123 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hva er den største tabba/feilen dere har gjort selv/ kjenner noen som har gjort på ei oppkjøring? sikkert mange artige historier... hehe bare å skyte ut hva dere har opplevd! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Vikeplikt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsSPEED Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hva er den største tabba/feilen dere har gjort selv/ kjenner noen som har gjort på ei oppkjøring? sikkert mange artige historier... hehe bare å skyte ut hva dere har opplevd! Hadde ei som gikk i klassen min på vgs. Hu sto på oppkjøringa helt til hu sku parkere med biltilsynet å rygga bak i søppelboksen:( da va det bare for sensor å krote bort bestått å krysse av for IKKE bestått:( Stakkar jenta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hørt om en som hadde klart å burne ut av et lyskryss... LOL og rygga i et tre. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Overhørte noen som tok til høyre ut av BT/trafikkstasjonen, når læreren sa til venstre:idea: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Skal ikke stryke på å ta feil av det sensor sier (heldig vis).. Sa han i allefall til meg, for jeg ga beskjed om at jeg trenger litt betenkningstid på høyre/venstre :) Tror min stiller ganske sterkt. Stratet dagen i fin form og ble gradvis dårligere. Når jeg da fikk beskjed om så svinge opp med posten så fikk jeg en taxi ned i mitt kjøefelt fordi dem har holdeplass på innsiden av det igjen. Jeg frika ut og vrengte den over i andre feltet selv om en bil kom bak meg i det feltet (som da blir i mot kjørerettningen hans). Dette var pga susent hode fordi jeg var syk og fordi jeg trodde det var imot enveiskjørt derogda (så jeg skulle snu...) Gikk raka veien tilbake til biltilsynet da ja... Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 kjenner til en som havnet opp på fortauet. Han bestod ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 søstra mi rygga i veggen utenfor biltilsynet når hun skulle parkere :o og på andre oppkjøringa måtte sensoren bråbremse i et kryss når det kom folk fra alle sider i et kryss, og hun ble vinka frem og skulle kjøre. men fikk feil sia hun hadde "mest" vikeplikt, var noe rar skilting der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 En kompis banket gjennom ett lyskryss i 60km/t på rødt. Han registrerte ikke lyskrysset i det hele tatt og kunne ikke forstå hvorfor sensor strøk han. Ganske imponerende... Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 kvele motorn, audi a4 diesel m faen så følsom clutch Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 En kompis strøk bl.a for "passiv bremsing", han klagde og sa til oss at det var forbi han bremset for tidlig osv. Når han endelig fikk lappen fattet vi fort hvorfor han strøk, bremselysene stod på omtrent 2/3 av kjøreturen :D Han brukte bremsene til å regulere farten HELE tiden, til og med på rette strekninger uten bakke. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hadde 60 i 40 sone på oppkjøringa til lettsykkel. Kom heldig vis på etter noen meter at det var 40 der, sa ifra da vi kom på biltilsynet så var det bare å hente midlertidig førerbevis:D Snakker vi flaks eller? Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg