Gå til innhold

største tabbe på oppkjøring?!

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

hva er den største tabba/feilen dere har gjort selv/ kjenner noen som har gjort på ei oppkjøring?

sikkert mange artige historier... hehe

bare å skyte ut hva dere har opplevd!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er den største tabba/feilen dere har gjort selv/ kjenner noen som har gjort på ei oppkjøring?

sikkert mange artige historier... hehe

bare å skyte ut hva dere har opplevd!

Hadde ei som gikk i klassen min på vgs. Hu sto på oppkjøringa helt til hu sku parkere med biltilsynet å rygga bak i søppelboksen:( da va det bare for sensor å krote bort bestått å krysse av for IKKE bestått:(

Stakkar jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke stryke på å ta feil av det sensor sier (heldig vis).. Sa han i allefall til meg, for jeg ga beskjed om at jeg trenger litt betenkningstid på høyre/venstre :)

Tror min stiller ganske sterkt. Stratet dagen i fin form og ble gradvis dårligere. Når jeg da fikk beskjed om så svinge opp med posten så fikk jeg en taxi ned i mitt kjøefelt fordi dem har holdeplass på innsiden av det igjen. Jeg frika ut og vrengte den over i andre feltet selv om en bil kom bak meg i det feltet (som da blir i mot kjørerettningen hans). Dette var pga susent hode fordi jeg var syk og fordi jeg trodde det var imot enveiskjørt derogda (så jeg skulle snu...)

Gikk raka veien tilbake til biltilsynet da ja...

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søstra mi rygga i veggen utenfor biltilsynet når hun skulle parkere :o

og på andre oppkjøringa måtte sensoren bråbremse i et kryss når det kom folk fra alle sider i et kryss, og hun ble vinka frem og skulle kjøre. men fikk feil sia hun hadde "mest" vikeplikt, var noe rar skilting der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis strøk bl.a for "passiv bremsing", han klagde og sa til oss at det var forbi han bremset for tidlig osv. Når han endelig fikk lappen fattet vi fort hvorfor han strøk, bremselysene stod på omtrent 2/3 av kjøreturen :D Han brukte bremsene til å regulere farten HELE tiden, til og med på rette strekninger uten bakke.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider