mazdathor Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 skaden ser ikke så stor ut, så bilen er nok tilgjengelig på forsikringsbiler hvert øyeblikk tenker jeg. er den tatt i karrosseriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Han hadde kasko så bilen blir sendt til kongsberg på dynga der. Bare å ta for seg ;) ved enhver takst så setter dem en grense for hvor stor kostnaden av skaden er, en bil kan rettes for inntil listepris, men vis den overstiger listeprisen så blir bilen vurdert av takstmann om den er skroteferdig eller ikke, å det er helt individuelt iforhold til bilmerket populæritet osv, så blir bilen lagt ut for en budrunde. jeg er ikke helt sikker på hvor lav pris en bil kan gå for. men jeg vet om opprettere som har fått kjøpe biler helt ned i 3 tusen kroners klassen. jeg har tidligere sett 940 med tak skade som var skikkelig tatt i karrosseriet som har hatt en verditakst på 9000kr, og det er ingen hugger interessert i å gi.. senest i sommer så var det faktisk en -87 240 stasjonsvogn med hele 25000km og frontskade som gikk på bud for 12000kr. så det er nok et lite håp for denne bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 ved enhver takst så setter dem en grense for hvor stor kostnaden av skaden er, en bil kan rettes for inntil listepris, men vis den overstiger listeprisen så blir bilen vurdert av takstmann om den er skroteferdig eller ikke, å det er helt individuelt iforhold til bilmerket populæritet osv, så blir bilen lagt ut for en budrunde. jeg er ikke helt sikker på hvor lav pris en bil kan gå for. men jeg vet om opprettere som har fått kjøpe biler helt ned i 3 tusen kroners klassen. jeg har tidligere sett 940 med tak skade som var skikkelig tatt i karrosseriet som har hatt en verditakst på 9000kr, og det er ingen hugger interessert i å gi.. senest i sommer så var det faktisk en -87 240 stasjonsvogn med hele 25000km og frontskade som gikk på bud for 12000kr. så det er nok et lite håp for denne bilen... Skjønner ikke helt poenget ditt i dette innlegget da bilen allerede er kondemnert. Men forklar gjerne. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Skjønner ikke helt poenget ditt i dette innlegget da bilen allerede er kondemnert. Men forklar gjerne. kort forklart. fordet om forsikriksselvskapet velger og kondemnere bilen så blir den solgt for igjenn oppbygging. så det betyr ikke at bilen står på huggern til uka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Den skal på huggern i morgen. derme basta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Se 200 serie: http://www.bilforumet.no/200-serien/183534-prosjekt-bruksbil-volvo-244gl.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg