audioteam Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hei har Kjøpt meg en skoda superb med Navigasjons pakken . Så jeg spør i latskapens navn :blunk: Har noen her hatt ute en slik spiller og vet om det er linje ut . Faktisk ok lyd men kunne tenkt meg å hive på en bass om det lot seg gjøre . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coyote Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Det samme lurer jeg også på! Hvor kobles signalet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 hvolken modell er bilen? min er en 09 mod og den er det ikke linje ut på. jeg koblet signelene på høytalerne bak. fullt mulig og ha sub i bilen. du skan se min bil under skoda og superb i forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coyote Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 hvolken modell er bilen? min er en 09 mod og den er det ikke linje ut på. jeg koblet signelene på høytalerne bak. fullt mulig og ha sub i bilen. du skan se min bil under skoda og superb i forumet 2004 modell. Hvilke krav til forsterker da? har bare en vanlig 2 kanaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Må vel enten ha en spesiell forsterker, alternativt en overgang fra høynivå-utgang til lavnivå. Det tror jeg ikke kan koste all verden, men det kan nok noen andre svare på. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 da trenger du en high/low converter. denne får du på kickstart.no for 109kr. da kobler du deg rett og slett inn på en høytaler, og den converterer signalet til venlig linjeutgang. men det kan godt hende din forsterker har den innebygget. det ser du om du har 4 små ledninger stikkende ut fra forsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg