mikki1211 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hva jeg trenger men, (jeg fant ikke på noe passende emne heller, baklager), jeg trenger et eller annet som gjør det sånn at jeg kan ha 1000..vis av sanger på en hardisk eller noe i bila og spille de av på stereo anlegget i bilen. sånn at jeg slipper og ha mange cd'er liggende rundt om kring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 160GB iPod + Harman/Kardon Drive+Play? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikki1211 Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Ja det er noe sånt jeg tenker på, men jeg har ikke ipod, så finnes det noen andre løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=867&c1=6&c2=657&c3= den har usb inngang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg