doffen23 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Kjøpt meg passat 98 modell stasjonsvogn. I den så sitter det original kasettspiller.. neon som vet hvordan jeg tar den ut?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottis89 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 få tak i sånne "pinner" som passer de fleste spillerne. metalpinner. en på hver side, og bare røsk ut. hvis ikke kan du demontere hanskerommet, og stikk hånden din oppunder å puffe den ut. det måtte jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Ingen hull til å stikke inn pinner der gitt:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Kjøp deg noen bra kassetter da ;) Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 ja det var jo en knakende god ide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkmok Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Sitter vel en "ramme" rundt selve spilleren som kan taes vekk... så er det jo bare å stapp inn sånne gaffler som hekter seg fast og dra rett ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg