P.S.P Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Har kjøpt noen nye deler som rammevang låseplate og sånne ting som ikke sees så godt og ikke er så veldig nøye med utseende. Men de har jo bare fabrikk lakk på (veldig tynt sort lag) Så jeg lurte på hva jeg bør lakkere de med ? For beskyttelse mot rust og slikt i framtiden.. Må være noe jeg finner i butikkene og ikke trenger lakk sprøyte til. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Er vel aldri feil med litt ekstra lakk... enda bedre når det ikke skal synes... bare å sause på :P Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Har kjøpt noen nye deler somrammevang låseplate og sånne ting som ikke sees så godt og ikke er så veldig nøye med utseende. Men de har jo bare fabrikk lakk på (veldig tynt sort lag) Så jeg lurte på hva jeg bør lakkere de med ? For beskyttelse mot rust og slikt i framtiden.. Må være noe jeg finner i butikkene og ikke trenger lakk sprøyte til. det sorte er bare en grunning som ikke er rust hindrene av noe slag.. så du må lakkere på di nye delene ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 pøste på med 3 lag med Arcanol :) Så trur nok det skal holde en stund iallefall Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pi0neer Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Det svarte tynne lager er bare grunning som fabrikken har sprøytet på. det mange gjør er å matte det ned å sprøyte vanlig matt svart og klar lakk på nye deler som ikke synes, som rammevanger og slikt Siter I Feel Need For Speed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg