MMORE Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hei! Har fått tilbud om vinterdekk og felgpakke. Lurte på om dette er noe jeg burde gå for? Felg: MOMO WIN 6,5X16" Dekk: Nokian Hakkapeliitta (sikkert mange forskjellige typer. Husker ikke hva dekket i tilbudet het.) Alt er nytt og prisen var i underkant av 7500kr. Det skal sitte på en Toyota Auris (svart). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hei! Har fått tilbud om vinterdekk og felgpakke. Lurte på om dette er noe jeg burde gå for? Felg: MOMO WIN 6,5X16" Dekk: Nokian Hakkapeliitta (sikkert mange forskjellige typer. Husker ikke hva dekket i tilbudet het.) Alt er nytt og prisen var i underkant av 7500kr. Det skal sitte på en Toyota Auris (svart). vil si det er et helt utrolig bra tilbud:) bare dekka er dyre Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Sweet! Gleder meg litt til å se felgene. Vanker kanskje et bilde eller to. Natta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Sikkert RSI. Dekka altså. Vanvittig godt tilbud. Top of the line felger og dekk :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg