texas_ranger Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 ja jeg lurer da på om det er noen flere her inne som har tatt på seg mere jobb en dem klarer og svelge? det har ijallefall jeg gjort nå! de siste ukene har jeg vært mer på jobb en jeg har vært hjemm og begynenr og kjenne det i kroppen nå kan man si. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 uff JA! di 2 siste månedene har det vært jobb fra tili til sent sent på kveldene.. begynner helldivis å roe seg nå da:) hva jobber du som? Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Eg! Har arbeidd frå 150-170% kontinuerlig i veka, sidan Juli. KJennast på kroppen, men gud, å få løn er reine gleden ass. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 overtid? neitakk,det gidder vi ikke:P Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 er det nordea vi prater om jon? dagfinn vil ikke sende meg dit ei gang:) hehe eller hvis det er snuskejobbene, så hjelper jeg deg gjerne en kveld:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Jobbet 7 dager i uka 12-15 timer i døgnet de 2 siste åra. Men nå i mai sa jeg stopp etter at jeg begynte å merke det på både kropp og sjel. Merket at psyken begynte å bli fucka. Men nå sitter jeg med ett annet problem da. Etter å ha gått fra 3 jobber til 1,5 jobb sitter jeg nå på kveldene og rett og slett kjeder meg da jeg ikke har noe å gjøre. Alt bare handler om å finne den gyldene mellomvei. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Jobbet 7 dager i uka 12-15 timer i døgnet de 2 siste åra. Men nå i mai sa jeg stopp etter at jeg begynte å merke det på både kropp og sjel. Merket at psyken begynte å bli fucka. Men nå sitter jeg med ett annet problem da. Etter å ha gått fra 3 jobber til 1,5 jobb sitter jeg nå på kveldene og rett og slett kjeder meg da jeg ikke har noe å gjøre. Alt bare handler om å finne den gyldene mellomvei. Kjenner til den der.. Var eit punkt eg måtte berre sei stopp, og det angra eg på, så eg fekk kome tilbake i det same gamle lunet som før. Og no angrar eg sjølvsagt på det i ny og ne, men i bunn og grunn likar eg det godt slik eg har det no. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 har tatt på jobb en og svelge? det har ijallefall jeg gjort nå! :blah: polakkarbeid er hardt Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 jobber som elektrikker. vanligvis er det 7,5 timers dag på jobb så har jeg fått opgave av tanta mi og fikse opp i huset hosses naboen skal jeg en tur til neste uke så skl jeg sette opp noen lamper og stikkhos en anna fyr (snuske jobb) også i neste uke. pluss at jeg har en god del dill dall her hjemme og på toppen av dette kommer overtid på jobb og kvelds skolen.. bah jeg klarer heller ikke bare sitte å kjede meg men just nuh har det blitt litt vell meget og holde fingrane i. så har jeg jo dette moped prosjektet mitt også da som har stått stille i en god måned pga for mget og gjøre.. siste månedene har jeg vært mere på jobb en jeg har vært hjemme. MEN i dag skal jeg på fylla samma faen hvor dårlig jeg er i mårra. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg