Celica lover Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hei alle sammen! Nye eier av en Golf 2 pasadena her! :D Jeg har gjort noen små ting på den for at den skal se litt bedere ut... da lurer jeg på om det er noen som vet om det funker å lakkere midtkonsoll og dashbord?? å om det ville bli fint??? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 om det går ? ja det gjør det vis du gjør det på riktig måte... om det blir fint er litt usikker på ... spørs på farge lissåm , får heller trekt hele driten i hvit skinn =D det er gangsta Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Grattis med golf :) Dette er mye bedre: Dash Vinyl Ferdig tipasset, og bare å klesse på. Tror ikke lakkering er noen god idé . . . . . Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Grattis med golf :) Dette er mye bedre: Dash Vinyl Ferdig tipasset, og bare å klesse på. Tror ikke lakkering er noen god idé . . . . . takker:P Jeg har lagt masse "carbon" i midtkonsollen... men det rundt er bare ikke like fint skal også ha carbon gir knott... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg