christerny88 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 har en 98mod audi a3, å så lurer jeg på om jeg må skifte hele fronten for å få kunne få grøftelys på den??eller om det går an å bare skifte ut det svarte feltet nederst på fangeren? Siter -98 a3 1,8t ambition x 92 mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 har en 98mod audi a3, å så lurer jeg på om jeg må skifte hele fronten for å få kunne få grøftelys på den??eller om det går an å bare skifte ut det svarte feltet nederst på fangeren? skift bare nederste leppa, den som er svart som du sier. du får kjøpt flere typer lepper med tåkelys, men en billig en er jo på http://www.autoshineshop.no for å få av fangeren så peller du ut to skruer på hver side i hjulbuen, 4 plastekspanderskruer under panser, og napper den av. veldig lett, når du har gjort det kan du ta av leppa. du ser hvordan, er plastklipset. pass på spylerslange om du har lyktespyler, denne ser du når du har fått ned fangeren:) lykke til Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hør med Møller, dem har listen og grøftelys, er ikke altfor dyrt heller, er verdt det ! Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg