Photoshopper88 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Da er jeg delvis ferdig med volvoen min Det som er gjort: X40 Dynamic Styling-kit 17x7 Zito GTR felger med 205/45-17 Toyo Proxes Dekk Stereo som består av: JVC DVD spiller Orginal høytalere foran Polk Audio 5,25" bak 12" Rockford Punch Bass Rockford P325.1 forsterker Så fortell meg hva deres synes:) Her er noen bildewr av bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Veldig pen bil! Likte fronten og sideskjørtene veldig godt, men bakfangeren fallt ikke helt i smak hos meg. Men så lenge du er fornøyd så er jo det det som teller ;) Hvilken årsmodell er dette og hvilken motor som står i? Hadde gjort seg skikkelig med en senk på den ;) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Helt enig med Christine! :D Kjempefin bil! Er også enig i at bakfangeren var litt overkill, men digger fronten og sideskjørtene! Er det mulig å få noen bilder av interiøret med DVD-spilleren montert? Og som jeg alltid har ment, slike typer felger er geniale på en S40! Tror jeg også ville hatt på en liten vinge bakpå!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Nais :) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Photoshopper88 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Det er en 98 modell, med en liten 1,8 liters motor dessverre, planen med motoren blir vell ikke trimming, men lakkere diverse motor detaljer og skifte noen slanger slik at den blir pen å se på. Har lyst på større motor, eller flere hester, men det beste alternative der er vell å skifte motor om ingen andre har noen forslag? En annen ting, er noen treff for volvoer i nærmeste fremtid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Ser bra ut detta, har du bilde av interiør eller? :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Photoshopper88 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Takk for kommentarene:) skal poste bilder av interiøret, men det er ikke noe å se på, stikkord: stoff, med turkis mønster;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 naais bil! sko fått deg ei vinga kansje? syns det "manglet" noe der bak, elles er det jo flott med nye lykter!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg