kimbeer Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hvordan er kanalene på en golf bygget opp? med ytre og indre og gulv på en måte? fint om noen kunne lage en demonstrasjon med ett "snitt" ;) på forhånd takk og får jeg ikke svar og ingen vet så får jeg nesten bare prøve meg frem og se:P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 er vel noen som vet? Lurer på det samme.. Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 kan det hende møller vet? eller vil forklare? =P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Møller vet. Og vil ikke forklare, om du ikke bytter den der. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 hehe tror kanskje man får lurt det ut av dem ;) når jeg kjøpte inn kanalene så spurte jeg for morro skyld hva møller hadde tatt for å bytte kanaler..."ta det en annen plass du, DET er mitt råd" sa han i tlf da :P og de er snille synes nå jeg...har spurt om diverse tekniske spørsmål som hva slags ladetrykk det er org. på en 110hk TDI osv :) fått svar jeg;D tror jeg skal prøve ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg fikk prisforslag fra et karosseriverksted, der skulle de ha 5-6 000 pr side om det bare var rent skifte. Så det koster! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 derfor det enten er godt å kjenne folk eller å tørre og kunne ting selv :D desverre er det kjedelig når man tror det skal være ett reint bytte også har indre kanaler og litt gulv gått til helvette og :S Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg