klovnster Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 jvc er ikke akkurat kjent for å lage gode bilforsterkere da men :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Det forhindrer ikke det faktum at den spilleren er rå :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 aldri testa den jeg.. men alt annet av jvc hittil har vært crap ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusgm Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Spretter inn i tråden her med et lite spørsmål. Jeg vurderer å kjøpe pioneer power pack fra bilradiospesialisten http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2065 Skal også bytte ut høytalerne i front, men har ikke bestemt meg for hvilke enda. Kommer dette til å bli ett dårlig oppsett i forhold til lydbildet ? Er ikke særlig keen på å mekke høytalere i dørene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Suben lignet i alle fall veldig på suben til en kompis av meg. Den spilte nokså bra den, med tanke på at den ikke er så voldsomt kraftig... Men han kjørte den på en kanal på fir-kanaleren en stund, før han gikk opp til to bro-koplede kanaler. Så den ble sprengt! Men vil egentlig se for meg at det var pga. dårlig innspilling da. :) Så derfor vil jeg tro den suben skal være bra nok. Høytalerene skal jeg ikke si noe på, det får noen andre gjøre. ;) Klovnster: Har du fått ordnet kabelene inn i døra på en bra måte nå? Har du bilder? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Jeg gjorde faktisk det i går. Det er en "gummipropp" over hengslene på døren. Jeg skar et tynt lite snitt med en tapet-kniv for å få gjenom ledningen. Det samme gjaødt i kaoseriet, da det er laget til en propp der også. Så kjørte jeg på med noe silikon etterpå for å gjøre det tett. Inne i selve døren, skar jeg et lite snitt i "dempematerialet" (om jeg tørr kalle det for det) og ledningen var vips igjenom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 slenger meg inn i tråden her med litt nesten off-topic; Spilleren er jo ofte viktig for å få ren og pen og bra lyd, men har det like mye å si om en kjører lyden via forsterker? Om en kjører høytalere rett på spiller så er det jo greit at lyd høres bra ut, men blir det stor forskjell mellom forskjellige typer spillere (merker og prisklasser) så lenge lyden går via forsterkere? Om noen klarer å tyde det :P Klovnster? :rolleyes: Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Ja, det er stor forskjell! :) Forsterkeren "forsterker" jo bare et signal den får fra spilleren,. så jo bedre det signalet er kvalitetsmessig, jo bedre lyd. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 hmm.. Ok.. Har en ganske bra spiller nå, en har begynt å tenke på å oppgradere, evt til skjerm, men da må en kjøpe noe bra (og dyrt!) for at det ikke skal bli noe dårligere lydkvalitet da eller? :( :disco Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Jeg hadde en toppmodell fra JVC, med alt av finesser og uovertruffen lyd. Byttet den ut med en noname-spiller for å få dvd og touch, og lyden er merkbart dårligere ja... :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Er forøvrig brukbar pris på Pioneer og JVC med DVD på Sonicelectronix.com... ;) Bare husk å legg på 25% moms. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Jeg hadde en toppmodell fra JVC, med alt av finesser og uovertruffen lyd. Byttet den ut med en noname-spiller for å få dvd og touch, og lyden er merkbart dårligere ja... :) hmm... Har en tidligere toppmodell av Alpine. Den var hvartfall det når jeg kjøpte den, og jeg har krystallklar lyd helt til jeg max´er anlegget. Har lyst på skjerm også, men er ikke spes frista til å putte inn noe og få dårligere lyd av det.. :( Og har heller ikke råd til 10k+ spiller.. så da blir det vel ikke noe..... :( Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 putt inn alpine IVA-D105r da.. koster 6995 ho eltek (http://www.dynabel.no) mener jeg.. er den jeg har i bilen, og fungerer veldig bra.. hvis du skal være helt nazi på bra lyd, så kjøper du alpine sin 701 dsp ved siden av :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 ok, hmm.. var jo noe bedre pris på den.. Men er fortsatt noe dyr! og vil helst ha dobbeldin spiller. Men bruker heller 10k på interiør før jeg bruker det på ny spiller, for lyden den er helt knall som den er :thumb Men som alltid.. Mye vil ha mer.. å nå vil jeg ha skjerm :P Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 pioneer har kommet med nye dobbel din da.. alpine sine dobbel din er ikke avskrekkende dyre de heller :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg