Gå til innhold

sorry aka fedex & megabillig vs all reklame er god reklame

Ranger emnet


kisen

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei.

man _måtte_ regne med å betale fedex for fortolling og frakt.

 

dette _var_ etter min mening rimelig godt forklart.

 

Men da kommer det ett tillegg, uansett om det står eller ikke.

 

og da er ikke prisen endelig den som er oppgitt.

 

det var snakk om 500,- for ett produkt til 1 600 og noe.

 

det er jo en ganske stor andel dem krever.

 

om dem regner samme prosent av total verdig selv når en handler for mye mer, så blir det dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kommer det ett tillegg, uansett om det står eller ikke.

og da er ikke prisen endelig den som er oppgitt.

det var snakk om 500,- for ett produkt til 1 600 og noe.

det er jo en ganske stor andel dem krever.

om dem regner samme prosent av total verdig selv når en handler for mye mer, så blir det dyrt.

nei, det kommer ikke noen tilegg, legg merke til at jeg skrev det i fortid.(og merket det)

de har forandret prisene sine til å inkludere frakt\toll(\forsikring ?)relativt nylig.

jeg regner med at trådstarter ikke leste noe særlig mer enn prisen før han bestilte.

2100 høres riktig ut uansett, jeg betalte 2860 for 15", hvis jeg husker riktig.

+fedex, men det var før de begynte med alt ink. prisene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det kommer ikke noen tilegg, legg merke til at jeg skrev det i fortid.(og merket det)

de har forandret prisene sine til å inkludere frakt\toll(\forsikring ?)relativt nylig.

jeg regner med at trådstarter ikke leste noe særlig mer enn prisen før han bestilte.

2100 høres riktig ut uansett, jeg betalte 2860 for 15", hvis jeg husker riktig.

+fedex, men det var før de begynte med alt ink. prisene sine.

 

Jeg kan ikke finne noen ordentlig info om leveringbetingelser.

 

Kun leverings tider, og syting om att oppkrav er utrygt.

 

Jeg syns dette virker litt rart.

Missliker sterkt att jeg må registrere meg med navn og nummer før jeg kan kontrolere handlekurven.

 

Jeg kommer aldri med slike opplysninger før jeg vet endelig pris.

 

Altså når jeg har godtatt varen og skal starte med betaling og leverings adresse.

 

Må jeg komme med slike opplysninger føre dette punktett, så handler jeg andre stand.

 

Ikke ønsker jeg en modifisert radio for å få europeisk radio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T4 serien har gått ut av produksjon for noen mnd siden og blitt erstattet med T5. Jeg har ett stk T4 10" igjen på lager.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte en soundstream t4 å fikk beskjed om at det kosta 1699,- ink alt.. så jeg betalte dem d.. åsså nu fikk æ fan mæ en regning fra fedex på åver 500kr!!!

 

har dere noen råd om hvem jeg skal kontakte? forbrukerrådet osv?:p er ikke inne på hvordan rettigheter jeg har..

 

Hvorfor spør du ikke oss? Du vet alt er inkludert, det står på nettbutikken. Det at FedEx gjør feil og sender deg regning vi skulle hatt er da ikke vår feil. Send meg en epost salg@megabillig.no så fikser vi dette. Dette har også skjedd med andre kunder og vi fikser opp som vi alltid har gjort.

 

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du ikke oss? Du vet alt er inkludert, det står på nettbutikken. Det at FedEx gjør feil og sender deg regning vi skulle hatt er da ikke vår feil. Send meg en epost salg@megabillig.no så fikser vi dette. Dette har også skjedd med andre kunder og vi fikser opp som vi alltid har gjort.

 

<< Per

 

bra svar av forhandler her.

faktisk ganske uvanlig at forhandler innrømmer feil og retter den ;)

tror jeg skal bruke magabillig i framtiden :)

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skreve mail. men regner med at man får svar om 1 uke.. alt virker bare tøv med de.. tok en go 3 ukes tid før æ fikk subben.

 

Hva er det som er tøv hos oss? Subben hadde vi en igjen av til ok pris og den lå på vår usa avdeling. Vår utsender der borte har vært på sykehuset med hjerteslag. Derfor gikk det noe lenger tid. Mail ble sendt deg om det. Og ingen venter 1 uke for å få svar av oss. 1 telefon til oss og saken hadde vært fikset på dagen, tror du ikke? :hellothere:

 

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår