kebabkongen Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Trenger hjelp til å kjøpe Dobbel DIN touchskjerm med dvd spiller. Noen som har forslag til steder der de selger slikt billigt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 http://www.autobilstereo.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1_7_9&products_id=867 http://www.autobilstereo.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1_7_9&products_id=865 Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 takk takk :) dei 2 der gikk meg hus rett forbi når eg var på den sida :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 begge de der er vel 1 din.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Tror nok ikke det, setningen har blitt litt feil kappet av bildet, men det står : AB HTD-268GPS: Dobbel DIN/Touchscreen/GPS/DVB-T/Bluetooth Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Kanskje bittelitt off-topic, men jeg får bare spørre; noen som vet hvor man får kjøpt slike dobbel-din rammer? Den lokale biltemaen hadde ikke :) ------------ - Cdspiller- ------------ - Cdspiller- ------------ Jeg er ikke så flink til type-tegning, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 står One-Din 7-inch TFT LCD and DVD player i beskrivelsene til begge spillerne da :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 står One-Din 7-inch TFT LCD and DVD player i beskrivelsene til begge spillerne da :) Da lurer jeg på hvor i alle dager du ser ?! Det jeg ser er det jeg pastet inn i stad og følgende i beskrivelsen : Touch screen 2-Din 7-inch TFT LCD and DVD player Compatible with DVD/ VCD/ CD/ CD-R/RW/ MP3/ MP4 Compatible with DIVX Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg