Mondeo_85 Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Det er vel noen her inne som har byttet girkasse på ein 1,8 golf.. Det eg lurer på er om det er mye stress å gjøre dette selv?? eller er det muligt for ein som ikkje har fast stilling som mekaniker å gjøre dette selv?? Håper på svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Bare å klæmme på det... Du kan enten løsne motor og heise bilen, eller du kan løfte motoren ut av bilen! Eller du kan skifte den mens motoren sitter der, men da er det veldig trangt... Husk å merke alle ledninger hvor de var, så du får det på riktig sted igjen...:) Lükke til :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 lure på ein ting til.. Er girkassene til 1,8 golfene like, altså når eg no skal bytte kasse på min 90 modell 1,8, kan eg bruke kassen til ein 1,8 som foreksempel er 86 modell?? passer det overens eller vil det bli tull med stikkakslingene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg