Daniel206RC Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hei, ønsker å få lakkert min 206RC 2003 modell, lakken virker veldig sliten og har mye steinsprut i frontfanger, panser og skjermer foran. den har endel parkeringsbulker og småbulker forskjellige steder:( har ikke blitt godt tatt vare på av forrige eiere. så jeg tenkte å få den strøken igjen, har tenkt på svart perlemor med gull eller blå flakes i? hvis det er mulig? noen i oslo område som kan gi meg en ca pris og forslag til farger som er svarte med litt blåskjær i? vil du ha bilder av bilen så kan jeg fikse det, trenger du mer info ta kontak.. Mvh Daniel Siter Peugeot sport club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Er nok enklest og ringe rundt til forskjellige lakkverksteder og spørre Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg