kimbeer Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 AFF!!! Hadde en som skulle/skal bytte kanaler på golfen over her nå ikveld....trodde jeg! Viste seg at det var faenmeg mye mer enn kanaler som var rusta der ja! Helvette sa han og han jobber på karosseri verksted liksom:S Faen tenkte jeg og fikk vite at det var rust i indre kanal og i gulv nesten bort mot pedalene =( så nå lurer jeg på hvor eller om man får tak i indre kanaler? og er det noen vits? jeg er faenmeg lei nå! Hadde håpet på kun kanalbytte=S Hva har Vw av gjennomrust garanti? hørt noe om 8 år på 3'er golf?=S isafall akkurat for lite =( Mest lyst til å jukse og sveise over og årne på den måten og få solgt driten men sannsynligvis ikke så lurt :P Flott at jeg har så flaks =( Evt kjøper får den for 25k for jeg vil bare bli kvitt den men ikke tape :( Skinnint, Digital klima, sportsunderstell, 110hk TDI! nylig byttet! ny gått ca150k km. Følger med nye kanaler men også kuk med indre kanal så jeg gir nesten opp. Tipper en luring kan tjene penger på denne men jeg er bare sur på bilen! Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRT Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 jeg hadde aldri gitt 25k for en ``gjennomrustet`` bil.. Siter 2004 Bmw 330d M-Tech 1998 Audi A4 1,9tdi 1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 2003 mod passat 1.9 Tdi Highline 1992 Golf 3 vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 skjønner jeg....bare oppgitt og fattig, likevel drømmende ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg