frskby Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Kjøpte meg en pent brukt (5 mnd) gml Octavia 1,9 tdi DSG L&K i forrige uke. Veldig fornøyd med bilen så langt. Har alt av utstyr og 18" RS felger. Lurer på om jeg skal sette på noe chrom - speil i første omgang. Tror dere det blir bra? Noe annet som kan passe? Vil ikke ha for mye... Siter 2007 Skoda Octavia 1,9 tdi DSG L&K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 en kollega av meg har vindavvisere, orginal solskygger (ser ut som soting pga bra passform) chrom skiltplater og eksostupp. videre kan du jo tenke på rs-fangere(eller att av de andre kittene), lakkerte lister og kanskje sotede lykter alt avhenger jo av smaken men ta deg en tur innom en skodaforhandler så har vi brosjyrer på div. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Halla, grattis med ny bil, hyggelig med flere Skoda folk, veldig fin bil du har fått deg..... :D:D:D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Se der ja.L&K utgaven å.Fått deg en veldig fin bil,har selv L&K utgaven.Og jeg må si at jeg er utrolig fornøyd..Få på litt krom ja,du har jo svart bil,så da passer krom rett inn,etter min mening.Men ikke overdriv,blir nesten for stygt for mye krom.Men hold oss Skoda intresserte folk oppdatert ang bilen din :) Lykke til frskby ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Gratulerer med ny Octavia! RS felgene heter forøvrig Zenith - de er knallfine! Ville styrt unne kromkapper på speilhusene, 90% av bilene jeg ser med kromspeil har pålimte, noe som ser forferdelig tacky ut og de falmer/smusses lett. Andre forslag: innstegslister, fjerne Octavia TDI emblemer bak, evt sette på noen inntil 40mm senkefjærer av god kvalitet. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frskby Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Er std emblemene bare limt fast? Hvordan fjernes de evt, og blir det merker igjen? Siter 2007 Skoda Octavia 1,9 tdi DSG L&K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er std emblemene bare limt fast?Hvordan fjernes de evt, og blir det merker igjen? Først og fremst gratulerer med ny og pen bil! Emblemene er bare limt på bak ja, tas fort av ved å varme de opp med feks. en varmepistol. Sitter litt lim igjen vil jeg tro, men vask forsiktig helt til det også er vekke og sim salabim, så har du en mer clean bakluke:) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frskby Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Noen som anbefaler hvordan jeg kan trimme bilen? Har 105 hk tdi, og den ble vel levert med 130 fra fabrikk også til f.eks Passat. Og hvor mye må jeg regne med at det koster? Siter 2007 Skoda Octavia 1,9 tdi DSG L&K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jappe86 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hei Har selv 08 mod L&K utgaven DSG. Var til Oslo forje uke. Fikk da en stor fantasi om å trimme bilen litt, synes 1,9 tdi er litt slakk når man skal ha forbikjøringer og div. Undersøkte litt i området Oslo. Kom fram til Autopower, det ble valget mitt. BSR,ppc tuning. Skulle da få 150 hk og 365 nm. jeg gikk for denne metoden (8500 kr for en tuningboks som du kobler til diagnosen, da skifter denne boksen styreenheten og lagrer den orginale) boksen er din, du kan ta den tilbkae til org når du selv ønsker. Men så kommer det store problemet....etter 200 meter med testkjøring blåste de turboen!!! Så nå venter jeg på at bilen skal bli ferdi rep og sendt til trondheim. Så jeg veit ikke hva som er årsaken...turboen bør tåle så mye? de sa alt var testet ut i sweden:) er litt skeptisk nå...om jeg skal tørre å prøve en gang til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Litt merkeli at turboen stryker med ved kun PPC trimming. Jeg vil tro at du har hatt uflaks her... Håper det ordner seg for deg og skodan :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Ja det var rart, at de blåste turboen, som M sier her, så har du nok hatt veldig uflaks her ja, men du/dere har ingen grunn til og bli skeptiske hvis dere gjør det hos firmaer, som driver med dette.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Er vel ikke helt uvanlig at Turboen ryker på en TDI selv uten chip? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Er vel ikke helt uvanlig at Turboen ryker på en TDI selv uten chip? Ikke? Er det mange TDI der turboen tar kvelden? Spørr da jeg faktisk går i byttetanker og da står en 2.0 TDI som et alternativ. Men hvis denne har en svakhet med turboen så er det noe at tenke på..... :watchout Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 turboene pleier ikke ryke. men sote igjen pga daukjøring. Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Jeg skal ikke kjøre som en kjerring da :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg