Ryeng1 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hei! :) Lurer på hvor det er billigst og best å kjøpe senkesett til Golf 3?:) tror jeg skal ha 60/40 mm.. muligens justerbart, så kom med forslag! ;) max pris 5500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 tror vel neppe du får det i pose og sekk(altså billig og best) Enten billig og bra eller best og dyrest. Jeg kjøpte Supersport(justerbart) betalte vel 4500,- for settet. Hørt folk har problemer med nettopp Supersport pga det ruster.Jeg har ikke hatt problemer.Nettopp fordi jeg justerte det der jeg ville ha det,å gidder ikke røre det mer.kjøp d...godt nok.stivt som pokker. :O) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 4900,- for justerbart på raceland.no juster det slik du vil ha det, klin det inn med sånn blank/gulaktig tectyl (dette går ann å fjerne med whitesprit) så er det tut og kjør. Har selv sett fra raceland på corradoen og det funker utmerket! ikke anntydning til rust enda, og jeg har ikke klint det inn med noe tectyl enda heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 4900,- for justerbart på raceland.no juster det slik du vil ha det, klin det inn med sånn blank/gulaktig tectyl (dette går ann å fjerne med whitesprit) så er det tut og kjør. Har selv sett fra raceland på corradoen og det funker utmerket! ikke anntydning til rust enda, og jeg har ikke klint det inn med noe tectyl enda heller. Høres bra ut :) skal ta en titt jeg ;)åssen størrelse var det på det til 4900,-? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 tror vel neppe du får det i pose og sekk(altså billig og best)Enten billig og bra eller best og dyrest. Jeg kjøpte Supersport(justerbart) betalte vel 4500,- for settet. Hørt folk har problemer med nettopp Supersport pga det ruster.Jeg har ikke hatt problemer.Nettopp fordi jeg justerte det der jeg ville ha det,å gidder ikke røre det mer.kjøp d...godt nok.stivt som pokker. :O) Ja, sant nok.. kan ikke forvente det beste til 5500,- Men, jeg forventer noe som fungerer og ikke ryker eller ruster etter et halvt år ;) Skal ta en titt på detta jeg å sammenligne litt priser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 størrelse? senker ned til 120mm mener jeg. Du finner ikke noe på nettsida. du må sende mail eller ringe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 størrelse? senker ned til 120mm mener jeg. Du finner ikke noe på nettsida. du må sende mail eller ringe :) Okei :) tror det holder med 60 mm for min del men :P kjekt å ha litt å gå på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg